Octubre Rosa

Calafell es vesteix de rosa contra el càncer de mama

Més de 80 comerços s'han decorat amb globus roses, cartells, guardioles i les polseres solidàries amb l'Aecc Catalunya

Calafell es vesteix de rosa contra el càncer de mama. Calafell contra el càncer

Calafell es vesteix de rosa contra el càncer de mama. Calafell contra el càncer

L'associació Calafell contra el càncer ha impulsat aquest any una campanya diferent i plena de color que sota el lema "Octubre Rosa" vol donar visibilitat al Dia Internacional contra el Càncer de mama (dia 19 d'octubre), gràcies a la implicació de més de 80 comerços de la vila. Els establiments col·laboradors s'han decorat amb globus roses, cartells, guardioles i les caixetes amb polseres solidàries de l'entitat.

Tota la recaptació d'aquesta campanya anirà destinada a l'associació Aecc Catalunya contra el càncer de Tarragona. El lema és Prevenir detectar i combatre: l'equip local vol recordar a totes les dones que l'autoexploració mamaria és essencial per a la detecció precoç de la malaltia i estrenarà aquest 19 d'octubre un vídeo per sensibilitzar la població.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local