Nota de premsa

SIAJ edita la GUIA D’ESTIU 2004

Portada Guia SIAJ

Portada Guia SIAJ

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El SIAJ, el Servei d’Informació i Assessorament per a Joves, edita, un any més la GUIA D’ESTIU, el recull de l’oferta d’activitats, tant formatives com de lleure, que s’ofereixen per aquest estiu des dels nostres municipis.

19 anys de Guia d’Estiu

La GUIA D’ESTIU arriba a la seva dinovena edició, ja que l’any 1986, a pocs mesos de la creació d’aquest servei de la Mancomunitat de Municipis Penedès-Garraf, se’n va fer la primera edició.

Durant aquests dinou anys la GUIA D’ESTIU ha anat augmentant el nombre d’activitats recollides, tot i que manté els àmbits de les activitats que inclou. Així, a la GUIA D’ESTIU 2004 s’hi pot trobar informació dels casals d’estiu, les colònies i els campaments, el recull de l’oferta formativa de cursos i tallers, propostes per a la pràctica i la iniciació esportiva, activitats adreçades a la gent jove, i el recull de les activitats organitzades a l’entorn de la lectura.

La GUIA D’ESTIU té un doble objectiu, d’una banda ser una plataforma de difusió de les activitats que s’organitzen des de les nostres administracions i entitats, i de l’altra, ser una eina per facilitar als usuaris i usuàries la recerca d’una informació que tradicionalment està molt dispersa, oferint-la en una mateixa publicació.

Paral•lelament, la GUIA D’ESTIU també es pot considerar com una eina de dinamització i que alhora potencia la mobilitat dels joves entre els municipis de l’Alt Penedès i el Garraf.



Més de mil opcions per a l’estiu

La GUIA D’ESTIU 2004 és un recull de 391 propostes, que a la pràctica agrupen més d’un mil opcions diferents, ja que en moltes de les 391 propostes hi ha múltiples opcions en quant a modalitats, horaris i dates de realització.

Totes aquestes propostes tenen en comú que s’organitzen per als mesos de juny a setembre des dels ajuntaments, les institucions, les entitats i les empreses de l’àmbit dels 27 municipis on el SIAJ presta els seus serveis.


Concurs per la portada de la Guia d’Estiu 2004

Enguany arribem a la tercera edició del concurs per al disseny de la portada de la GUIA D’ESTIU 2004. Aquesta iniciativa s’inclou en la voluntat de facilitar un espai per promocionar als joves dissenyadors dels nostres municipis, amb la possibilitat de donar a conèixer el seu treball.

Seguint amb aquesta iniciativa s’organitza l’exposició itinerant de la GUIA D’ESTIU 2004, que s’ofereix de manera gratuïta als municipis per que el treball dels joves dissenyadors sigui vist per el major nombre de persones de les dues comarques.

En aquesta convocatòria es van presentar un total de 19 treballs, entre les quals el Jurat va seleccionar el presentat per “Tumàs” Alcázar, de Sitges.


7.000 exemplars gratuïts

El patrocini de CAIXA PENEDÈS ha permès, un any més, l’edició dels 7.000 exemplars i els 300 cartells.

La GUIA D’ESTIU 2004 és gratuïta i es pot aconseguir a les oficines comarcals del SIAJ a Vilanova i la Geltrú i a Vilafranca del Penedès, als punts d’informació del SIAJ, als 27 ajuntaments que formen part d’aquest servei i als respectius serveis socioculturals.

La informació de la GUIA D’ESTIU també es pot consultar per Internet a la pàgina web del SIAJ, a l’adreça www.siaj.net.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local