Nota de premsa

Les reformes de la Plaça dels Castellers s'inauguren dissabte a Sitges

Al voltant de la Plaça dels Castellers, també s'hi ha reordenat l'aparcament i la recollida de la brossa

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El regidor de Projectes i Obra Pública, Francisco Merlo es mostrava satisfet de trobar-se amb empreses d'aquestes característiques, ja que considera que faciliten molt aquestes feines de millora de l'entorn urbà.

Al voltant de la Plaça dels Castellers, també s'hi ha reordenat l'aparcament i la recollida de la brossa, amb l'objectiu de fer més còmode el barri. Merlo recorda que "s'han creat gairebé el doble de places d'aparcament i s'ha tornat el monument a la zona on estava originàriament”.

A les cinc de la tarda, una festa infantil començarà la jornada, que donarà pas a una actuació castellera de la Jove de Sitges, a partir de les sis. Un cop s'acabin els castells, les autoritats municipals, encapçalades per l'alcalde Jordi Baijet, descobriran les plaques commemoratives. En aquest sentit, l'Ajuntament també recordarà dos veïns, un picapedrer i un paleta, que van ser els artífexs del monument als Castellers i de la primera plaça.

A la zona on s'ha reubicat el monument als Castellers també s'hi ha instal·lat una font i al seu voltant hi hauran les plaques commemoratives.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local