Ajt Cubelles |
10-06-2004 18:11
LAlcalde i regidor d'Hisenda, Josep Marcillas, ha explicat que lequip de govern ha estudiat minuciosament lequilibri entre els ingressos i les despeses, tal i com marca la llei. Pel que fa a les despeses ordinàries aquelles que es fan càrrec, entre daltres coses, de les retribucions del personal, compra de béns i serveis corrents, les subvencions a les entitats, els interessos bancaris, el cost dels serveis mancomunats, entre daltres es cobriran amb els recursos ordinaris de lAjuntament, mentre que per a fer front a les inversions es demanarà un crèdit de prop el 5 % daquest pressupost.
En el capítol dinversions sinvertiran 1.521.784 en la millora de lenllumenat de Mas Trader, lestació de bombeig de la zona marítima, els vestidors del camp de futbol i lampliació de la llar dinfants. Pel que fa a les subvencions a les entitats de les diferents regidores, enguany saugmenta un 38% respecte al 2003. En total es donaran 158.357 en subvencions.
El pressupost de lAjuntament de Cubelles es va aprovar amb els vots a favor dels grups de lequip de govern (EC-FIC, PSC, ICB, ERC) i amb els vots en contra del PP. La resta de grups de loposició (CiU i ICV) no es van presentar a la sessió plenària, i van voler expressar daquesta manera la seva queixa en el retard de la comunicació de la convocatòria.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!