Ajt Cubelles |
21-06-2004 16:49
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La incorporació daquests quatre agents, però, no era el que preveia el govern municipal. El regidor de Governació, Xavier Grau, ha lamentat no haver pogut cobrir les altres dues vacants que teníem, atès que un dels aspirants de lEscola de Policia de Catalunya no ha superat el curs, i laltra vacant pel sistema interadministratiu ha quedat deserta. Grau espera que aquest contratemps es pugui resoldre properament, amb la convocatòria de noves places dagents de la Policia Local.
Els tres agents que shan incorporat ho faran en període de pràctiques durant sis mesos, tal i com es recollia a les proves selectives convocades. Laltre agent, el que sincorporarà pel sistema de promoció interadministrativa, ho farà en quan rebi la baixa del seu actual cos.
Les dues places que es queden sense cobrir pasen a ser vacants a la plantilla de lAjuntament de Cubelles. Amb la incorporació daquests quadre agents, la Policia Local té 26 agents. Xavier Grau, regidor de Governació, ha expressat la voluntat del govern municipal de seguir incrementant el número dagents de la Policia Local, per donar un millor servei a la ciutadania.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!