Ajt Cubelles |
24-06-2004 21:05
El ple de lAjuntament de Cubelles va aprovar amb els vots a favor dERC, ICB, PSC, EC-FIC, CIU i ICV una moció per al reconeixement de la llengua catalana com a llengua de la constitució europea. En aquest sentit, el ple va reivindicar la igualtat de tots els ciutadans proclamada a la Constitució Europea i reclama que els ciutadans europeus que tenen la llengua catalana com a pròpia, així com qualsevol altre doficial, no siguin discriminats.
També es va acordar trametre aquesta declaració al Parlament de Catalunya, al Congrés dels Diputats, al Ministeri dAfers Exteriors i al Parlament Europeu, perquè facin les gestions i els tràmits precisos per assolir que la llengua catalana sigui constitucional i, al mateix temps, els ciutadans i ciutadanes catalans no siguin discriminats per raó de llengua.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!