L'Hospital Sant Camil haura de indemnitzar un pacient. fdg/ carles castro
VD |
04-07-2004 20:49
La lesió es va causar durant una operació de cataractes que va provocar a un pacient la pèrdua d'un ull. El titular del jutjat de primera instància i instrucció número 54 de Barcelona va condemnar l'11 de novembre de 2003 a l'asseguradora Winterthut a indemnitzar amb 41.231 euros el pacient, segons l'agència de notícies.
L'home es va sotmetre a la intervenció de cataractes el 18 d'octubre de 1999, una operació que va realitzar el cirurgià oftalmòleg Manuel D. El perjudicat va demandar a l'hospital "pel greu perjudici derivat de la infecció hospitalària que va contraure a resulta de la intervenció", segons consta en la sentència a la qual ha tingut accés Europa Press.
La demanda també fa constar que la falta de diligència de l'hospital havia estat causada per no haver adoptat les mesures profilàctiques necessàries per evitar la infecció, com ara un tractament antibiòtic preoperatori.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!