Nota de premsa

Vuit sitgetans inicien les colònies d’aventura organitzades per l’Ajuntament a Lles de Cerdanya

Set nens i una nena formen tenen previst realitzar diverses activitats esportives

Aquest dilluns a les tres de la tarda, les colònies començaven amb l’acomiadament de part dels familiars a l’Oasis, d’on va marxar l’autocar. Aquest any, els joves tenen entre 9 i 14 anys, de manera que les activitats s’adaptaran a les possibilitats de cadascú. A més, al llarg de les colònies s’integraran amb un grup de nens procedents de Barcelona i un altre que ve d’Eivissa.

Per primera vegada, les colònies han passat a tenir tres dies més, ja que normalment es feien de set dies i aquesta vegada seran de deu. Amb això, es possibilitarà que hi hagi la pràctica de més esports, cosa que farà que coneguin més l’entorn natural on es desenvoluparan.

Entre les propostes d’aventura previstes hi ha l’escalada, el barranquisme, la orientació, l’espeleologia, l’hípica, el tir amb arc, la canoa, el kaiac, la bicicleta de muntanya, la piscina o fins i tot el vivac, si el temps ho permet. La seguretat dels integrants de les colònies és màxima, ja que sempre estaran sota la tutela i supervisió dels monitors de cada esport. Les activitats d’aigua està previst que es facin al parc del Segre, que és un espai preparat per a la realització d’aquests esports. Els joves tornaran a Sitges el proper dimecres, 14 de juliol, a les vuit del vespre.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local