Nota de premsa

ACCÉS A LA UNIVERSITAT

El SIAJ informa dels resultats de l’assignació de places i sobre tot el procés de reassignacions, renúncies i matriculacions

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

A partir del proper dimecres 14 de juliol, es podran conèixer els resultats de la Preinscripció Universitària per al curs 2004-2005. El SIAJ ofereix la possibilitat de saber quin és el centre i els estudis en què s’ha obtingut plaça per al pròxim curs, així com resoldre dubtes o més informació sobre el tema. Només cal passar o contactar amb l’Oficina comarcal a Vilanova. L’horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 10 del matí a 2 del migdia.

Pel que fa al període de matriculació, cal tenir present que les persones que aconsegueixin la plaça en la primera opció que van demanar, hauran de formalitzar la matrícula entre els dies 20 i 26 de juliol. S’ha de tenir en compte que si no es fa la matrícula en aquestes dates es perd la plaça assignada.

També cal recordar que les assignacions entre la segona i la vuitena opció són provisionals i que encara poden millorar (mai empitjorar). Per això, cal estar pendent de possibles reassignacions a partir del dimarts 3 d’agost. En aquest cas la matrícula s’haurà de formalitzar del 2 al 7 de setembre.

Si l’assignació provisional es vol convertir en definitiva, es pot fer una renúncia a la reassignació. Aquesta renúncia només cal fer-la si no es vol tenir opció a les possibles millores posteriors de la plaça assignada.

La consulta d’assignacions també es pot fer per Internet des de la pàgina www.siaj.net, on hi ha l’enllaç corresponent. Amb tot, el SIAJ recorda que per a qualsevol dubte, es pot contactar amb el servei, ja sigui personalment a la Rasa del Miquelet, 16, per telèfon al 93 893 77 77 per correu electrònic a garraf@siaj.net.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local