Nota de premsa

El govern de Cubelles, en contra del nou Pla director Urbanístic Costaner de la Generalitat de Catalunya

Ha presentat al·legacions i ha mantingut reunions amb els afectats, que crearan una associació

Segons Joan Albet, regidor opositor de CiU "s’estan debaten les premisses del futur desenvolupament del municipi i és per això que la màxima transparència, participació i debat per part dels veïns i veïnes". "La posició en contra de l’equip de govern en quan al nou Pla director Urbanístic Costaner de la Generalitat de Catalunya" i va assegurar "estar treballant de la millor manera tenint en compte el temps del qual disposen".

El regidor opositor de CIU, Joan Albet, va defensar la moció explicant que “s’ha de portar el debat a la participació ciutadana i treballar al màxim per aconseguir que Cubelles no es torni un poble dormitori”.

Per la seva banda la regidora d’Urbanisme i Planejament de l’Ajuntament de Cubelles, M. Lluïsa Romero, va contestar al regidor convergent, al•legant que “des de l’Ajuntament s’ha intentat en tot moment trobar la millor solució per Cubelles i presentar els recursos pertinents sobre el Pla Director Urbanístic Costaner, i que s’ha orientat el millor possible al veïns i veïnes afectats”.

El regidor a l’oposició per ICV ,Jordi Coch, va exposar que “el grup es va assabentar per casualitat d’aquestes mesures que prenia l’Ajuntament”. I va acusar l’equip de govern “de no donar importància al Pla Director i de haver de córrer a última hora”.

Finalment el convergent, Joan Albet, va acusar a l’equip de govern “d’una gestió partidista en aquest tema i en molts altres, com la Central Tèrmica de Cubelles”. La moció no va ser aprovada tot i els vots a favor dels regidors a la oposició, mentre que l’equip de govern va votar en contra.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local