Ajt Canyelles |
02-08-2004 16:59
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La finalitat de lAssociació és la de col·laborar, juntament amb lAjuntament, en la promoció del municipi. Un dels primers projectes en el que es treballarà conjuntament és la participació de Canyelles a la ruta del xató de la temporada 2004/2005 i en la qual es celebrarà una xatonada popular a Canyelles el 3 dabril de 2005.
En lacte també es va fer el lliurament de diplomes a les persones i empreses participants en els 3 cursos de manipulació daliments que es van realitzar a Canyelles durant els mesos de juny i juliol. En total van ser 15 empreses i més de 40 treballadors els que van participar daquests cursos.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!