Ajt Sitges |
06-09-2004 19:45
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest acte va comptar amb la presència de lalcalde Jordi Baijet, la regidora de Cultura Àngels Parés, el director de la Fundació Caixa Tarragona Gabriel Ferraté, el fill del fotògraf Martí Català-Roca i el comissari de lexposició Jordi París, qui va parlar que aquesta exposició té dos objectius: mostrar unes imatges molt personals de Dalí i el procés fotogràfic del treball de Català-Roca.
Lalcalde Jordi Baijet va parlar de la relació de Dalí i Sitges, elogiant la gran qualitat de lexposició a l'hora d'observar les diferents personalitats del geni empordanès.
Francesc Català-Roca va conèixer Dalí l'any 1952 i durant un any el va retratar en tres escenaris diferents: el Parc Güell, la casa de Port Lligat i el poble de Cadaqués, establint una gran complicitat entre tots dos. El seu treball fotogràfic no va continuar a causa de la inquietud del fotògraf de Vallas per treballar amb un altre dels pintors catalans més universals: Joan Miró.
Aquesta exposició es podrà veure fins el 10 doctubre, de dimarts a dissabtes de 6 de la tarda a 9 de la nit, i els diumenges i festius de 12 a 2 del migdia i de 6 de la tarda a 9 de la nit.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!