Nota de premsa

L'accessiblitat dels museus de Sitges, present a les Jornades Europees del Patrimoni

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

L'Ajuntament de Sitges i el Consorci del Patrimoni van organitzar una sèrie d’activitats gratuïtes que enguany van tenir com a objectiu l’accessibilitat dels museus per als discapacitats i que van comptar amb la col·laboració del programa Sitges Capaç de l’Ajuntament.
Amb unes rampes habilitades especialment en els museus es van fer les diferents activitats durant el cap de setmana i que formen part del cicle del Sitgestiucultura 2004.

En el Cau Ferrat, el passat dissabte, el quartet de guitarres Sis Punt Quatre va fer un recorregut pel modernisme amb la música de Manuel de Falla. El Museu Romàntic va ser l’escenari, diumenge, d’una visita teatralitzada on a través d’una història d’amor es coneixen els costums de la època. Per finalitzar es va fer una visita guiada pel Sitges antic, acabant amb un concert d’orgue a l’Esglèsia Parroquial de Sant Bartomeu i Santa Tecla.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local