Ajt Sitges |
22-09-2004 12:22
La mateixa empresa que s'encarrega de la poda dels arbres va proposar a l'Ajuntament aquest tractament per les arrels dels arbres. Segons el regidor de Medi Ambient, Jaume Torras, els veïns de la zona s'han mostrat satisfets amb la prova perquè han vist que amb aquest sistema les arrels dels pins no acaben aixecant les voreres.
El nou paviment té un cost de 30 el metre quadrat i de 40 si s'ha de substituir el paviment vell i anivellar la zona. Els veïns i l'Ajuntament també han parlat de possibles acabats diferents de l'actual. Jaume Torras recorda que el més important és comprovar que la porositat del nou paviment evita que les arrels aixequin les voreres.
Jaume Torras inscriu aquesta acció dins de les polítiques de respecte pel Medi Ambient que proposa l'Ajuntament i que en l'últim ple es va veure corroborada amb l'aprovació de la moció per comprar fusta que certifiqui que procedeix de la desforestació de boscos ni de zones en guerra.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!



