Curs 2021/22

Educació ajorna les proves de competències bàsiques de 4t d'ESO per la covid-19

Les proves s'havien de realitzar el 9 i 10 de febrer i de moment no hi ha nova data

Educació ajorna les proves de competències bàsiques de 4t d'ESO per la covid-19. ACN

Educació ajorna les proves de competències bàsiques de 4t d'ESO per la covid-19. ACN

El Departament d'Educació ha ajornat les proves de competències bàsiques de 4t d'ESO, que s'havien de fer el 9 i 10 de febrer, per la situació de la covid-19 als centres educatius. Ho ha confirmat la secretària general d'Educació, Patrícia Gomà, que ha atribuït la decisió a "la dificultat" per les elevades incidències de casos a les aules, ja que hi hauria molts alumnes que no hi podrien participar, ha exposat. De moment, no hi ha nova data per a les proves. Quant a les de 6è de primària, que estan programades per l'abril, Educació està pendent de validar-ne la data per "temes logístics", ha dit.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local