Els Falcons de Vilanova actuen a Sant Hilari Sacalm

Un total de 43 membres de la colla dels Falcons de Vilanova i la Geltrú, es van desplaçar aquest dissabte fins a Sant Hilari Sacalm, comarca de la Selva, per actuar dins dels actes del correllengua.

Capdil 7x8 a Sant Hilari Sacalm

Capdil 7x8 a Sant Hilari Sacalm

Els vilanovins van actuar després de les sardanes a la plaça del central del poble, realitzar primer tres ventalls, la pira de 9 i el capdil 7x8 tot seguit van fer una cercavila pels carrers principals del poble on hi van realitzar, la triplanxa, diversos ventalls i agulles, el focking de 5 puntes, la tripira amb pilar i la pira de 8. La cercavila va finalitzar a la mateixa plaça d’on havien sortit, on hi van fer dues triplanxes simultànies, dos tripires amb pilar simultànies, el vol de 4 amb dos vols de 3, el fòcking de 5 puntes i el pilar de 4 aixecat per sota on l’enxaneta va desplegar una senyera que cobria tot el pilar.
L’actuació va deixar, tècnicament parlant, un bon regust de boca a la colla degut al bon nivell de l’actuació i la quantitat d’efectius desplaçats fins a Sant Hilari. Els vilanovins començaran aquesta setmana a assajar el capdil 8x9, la Pira de 10, el tres obert i la catedral, de cara a l’actuació de la Diada de la colla, que té la data encara per confirmar degut a problemes d’agenda de la colla convidada, però segurament serà diumenge 24 d’octubre amb els Falcons de Vilafranca del Penedès.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local