Els Falcons de Vilanova actuen a Sant Hilari Sacalm

Un total de 43 membres de la colla dels Falcons de Vilanova i la Geltrú, es van desplaçar aquest dissabte fins a Sant Hilari Sacalm, comarca de la Selva, per actuar dins dels actes del correllengua.

Capdil 7x8 a Sant Hilari Sacalm

Capdil 7x8 a Sant Hilari Sacalm

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els vilanovins van actuar després de les sardanes a la plaça del central del poble, realitzar primer tres ventalls, la pira de 9 i el capdil 7x8 tot seguit van fer una cercavila pels carrers principals del poble on hi van realitzar, la triplanxa, diversos ventalls i agulles, el focking de 5 puntes, la tripira amb pilar i la pira de 8. La cercavila va finalitzar a la mateixa plaça d’on havien sortit, on hi van fer dues triplanxes simultànies, dos tripires amb pilar simultànies, el vol de 4 amb dos vols de 3, el fòcking de 5 puntes i el pilar de 4 aixecat per sota on l’enxaneta va desplegar una senyera que cobria tot el pilar.
L’actuació va deixar, tècnicament parlant, un bon regust de boca a la colla degut al bon nivell de l’actuació i la quantitat d’efectius desplaçats fins a Sant Hilari. Els vilanovins començaran aquesta setmana a assajar el capdil 8x9, la Pira de 10, el tres obert i la catedral, de cara a l’actuació de la Diada de la colla, que té la data encara per confirmar degut a problemes d’agenda de la colla convidada, però segurament serà diumenge 24 d’octubre amb els Falcons de Vilafranca del Penedès.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local