Nota de premsa

Presentació de les IV Jornades Solidàries de Sitges amb la presència de l’antopòleg Edgar Morin i l’escriptor Sami Naïr

Les IV Jornades Solidàries de Sitges s’inauguraran el proper divendres 15 d'octubre a les 7 de la tarda a l'Auditori de l'edifici Miramar

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Edgar Morin és un dels pensadors europeus de més prestigi, és el
fundador i director del Centre d'Etudes Transdisciplinaires (França) i
ha dut a terme, a més d'innumerables articles i publicacions, nombroses intervencions en congressos i seminaris d'arreu del món. L'escriptor algerià nacionalitzat francès Sami Naïr és un notable economista i analista polític en temes com les relacions internacionals, la resolució de conflictes i les estratègies de cooperació per al desenvolupament.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!


Articles d'opinió


SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local