
a pinyó fixe
(núm. 19 ) 23-7-2004
- Francesc Badia |
- 24-07-2004
(núm. 19 ) 23-7-2004
El Club tennis Cubelles organitza IV edició de l'Open Vila Cubelles, Trofeu RP Properties que és celebrarà del 2 al 15 dagost. En aquesta edició, en la què es repartiran 1650 en metàllic, el guanyador sendurà 658, el segon, 330; els semifinalistes, 165; i els jugador que arribin fins els ¼ de final tindran un premi de 83. Tots els partits és jugaran a partir de les vuit del vespre i sobre superfície de ciment cuit.
Els vint joves que han participat del Camp de Treball Recuperem lErmita de Sant Pau, seran rebuts en un acte oficial pel consistori cubellenc avui divendres 23 de juliol, a les set de la tarda. Per agrair la seva tasca i participació.
Henri Toulouse-Lautrec va ser el màxim exponent del cartellisme del segle XIX perquè va revolucionar el llenguatge del disseny gràfic. El seu particular estil va influir en generacions posteriors de creadors com Beggarstaffs Brothers, Will Bradley, Ramon Casas o Adrià Gual. Per això, lany 2001 amb motiu del centenari de la seva mort, el Club des Partenaires du Musée Toulouse-Lautrec dAlbí va voler retre un homenatge a lartista francès. Sota la direcció dAnthon Beeke es va convocar cent dels millors dissenyadors gràfics del món.
Poemes de Neruda, Lorca, Bécquer, Machado, Martí i Pol o Pere Quart, entre d'altres, van ser presents, aquest dimarts al matí, al Centre de Dia L'Aplec. La rapsode Montse Lago va ser l'encarregada de recitar les peces d'aquests autors davant d'una trentena d'avis i àvies que en van poder gaudir d'aquesta activitat especial. El públic, integrat pels usuaris del Centre de Dia i residents de Les Magnòlies i de l'Hospital de Sant Joan, van reconèixer alguns dels poemes, sobretot els de García Lorca.
Lestudi de viabilitat per a endegar la reforma del Mercat Municipal, que es va encarregar fa uns mesos a una consultora, es va presentar a principis de mes als paradistes del mercat i als propietaris dels establiments comercials situats dins daquest.
Els aniversaris de les colles de foc de lAgrupació obren els actes forts de la Festa aquest dissabte. Els canvis de recorregut del correfoc i la participació dels balls dArles de Tec, les novetats. Daltra banda, els tiquets per participar dels sopars de germanor es poden adquir a lOficina de Turisme, al departament de Cultura, a la Ferreteria Fonoll i a la Tintoreria Mareva.
ICV, va presentar el passat dilluns una moció on es demanava la reconsideració de laplicació de contribucions especials per a la millora de lenllumenat públic del primer sector de Mas Trader.
El Segon Mundialet de Futbol de Veterans, Memorial Javier Urruticoetxea, comença avui a Sitges. Els vuit equips participants són FC Barcelona, RCD Espanyol, Reial Societat, Atlético de Madrid, Chelsea FC, River Plate, Sport Club Corinthians i Club dEstrelles. Aquest darrer equip és un combinat de jugadors de diferents països que substitueix el Bayern de Múnich, del qual es va saber ahir que no podria assistir a la cita per manca de disponibilitat total dels seus jugadors.
La secretària dImmigració de la Generalitat de Catalunya Adela Ros es va reunir el passat 13 de juny a la seu de la Creu Roja de Sitges amb diversos col·lectius de la comarca vinculats a la problemàtica de la immigració.
LAjuntament, mitjançant la Fundació RACC, inicia el proper 26 de juliol la recollida dinformació necessària per a la redacció del Pla Director de Mobilitat de Sitges.
El grup de teatre Epsilon de la Fundació Omega farà, del 3 al 10 dagost, una gira per les Illes Canàries per a representar Allegro, una obra de teatre que es va estrenar al Casino Prado el passat mes de febrer.
Un grup de més de cinquanta veïns i veïnes de Cubelles es van manifestar dilluns al llarg de la sessió plenària, celebrada a lAjuntament. Les manifestacions veïnals anaven en contra de la central Tèrmica de Cubelles i el funcionament de la comissió de seguiment.
La Festa del Preservatiu, està organitzada per lentitat juvenil el Peix Agulla, serà el proper divendres 23 de juliol a partir de les 12 de la nit a la Sala Multiusos La Mota. Es podrà escoltar el millor house de la mà de Dj. Neliot i Dj.Oli. La novetat fora de cartell, tal i com ens explicava el membre de lentitat Peix Agulla, Xavier Toscano, és que primer de tot farem una hora de Chill Out, perquè la gent es vagi posant en marxa, després començaran les sessions dels Djs.
Organitzat per Barcelona Tango Club, amb la col·laboració de lAjuntament de Sitges, aquest Festival va comptar amb la presència de ballarins de categoria internacional que van donar classes intensives als més de 500 alumnes procedents darreu del món.
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local