Millores del servei

Territori reforça el bus exprés que uneix Vilafranca del Penedès i Barcelona

Les millores s'aplicaran a partir d'aquest dimarts amb noves expedicions ens les hores de més demanda

El departament de Territori reforça a partir d'aquest dimarts 19 de setembre la línia de bus exprés e6 que uneix Vilafranca del Penedès i Barcelona. S'incorporaran un segon autobús a l'expedició de les 6:15 h i tres noves expedicions a les 6:50 h, 7:40 h i 9:05 h. Totes elles, amb sortida des de Vilafranca, es prestaven fins ara puntualment segons les necessitats de la demanda, que ha augmentat a primera hora del matí coincidint amb l'inici del curs universitari. Segons detalla el departament en un comunicat, aquest repunt es justifica per les obres que Adif està fent a la línia R4, que fan que els trens no parin a la Granada, motiu pel qual ja s'ha demanat a Renfe que millori el reforç de servei per carretera.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local