Flash

Celestino Corbacho, pregoner de la Festa Major d'Olivella

El president de la Diputació de Barcelona, Celestino Corbacho, és el pregoner de la Festa Major d'Olivella. L'acte, que tindrà lloc demà, dissabte 30, a les 19:15 hores, a l'Ajuntament d'Olivella, serà presidit pel nou alcalde del municipi, Jaume Carol. El portaveu de CiU ha assumit recentment l'alcaldia d'Olivella com a relleu de l'exalcalde socialista Juli Veciana i fruit del pacte de govern del 2003.

Precisament, abans de la lectura del pregó, a les set de la tarda, el president de la Diputació serà rebut a la Masia Can Pau per l'exalcalde d'Olivella Juli Veciana.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local