VD |
26-08-2005 20:45
El sitgetà Rafael Termes, expresident de la patronal bancària, va morir
ahir a Madrid als 86 anys després d'una ràpida malaltia. Termes havia estat una de les personalitats més rellevants de la banca estatal des del anys 60 i va ocupar els càrrecs de president de l'Associació Espanyola de Banca, conseller delegat del Banc Popular i membre numerari de l'Opus Dei. Termes va néixer a Sitges i va ser una dels impulsors de l'Institut d'Estudis Superiors de l'Empresa, el IESE.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




