Flash

Mor electrocutat el treballador d'un hotel a Sitges

Segons les informacions que han donat els bombers de la Generalitat, l'accident laboral es va produir a dos quarts de dues de la tarda a la sala de màquines de l'hotel, ubicat al carrer Ángel Vidal. Uns companys van localitzar el cos de la víctima estirat a terra, amb mig metres d'aigua i envoltat de cables. Per això els tècnics dels bombers consideren que la causa més provable de la mort va ser una descàrrega elèctrica, tot i que haurà de ser l'autòpsia qui confirme exactament això.

Tot i que es van desplaçar fins al lloc dels fets dues dotacions dels bombers, no van poder fer res per salvar la vida de l'operari, que ja era mort quan van arribar. A les sis de la tarda, el jutge de guàrdia de Vilanova va decretar l'aixecament del cadàver.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local