Flash

La Generalitat inclourà diverses millores de senyalització a les carreteres del Garraf

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Abans de l’estiu va finalitzar la licitació de les obres corresponents a la
fase primera d’aquesta millora que inclou carreteres situades al Garraf i a l’Alt Penedès i es preveu adjudicar les obres durant aquest any. Pel que fa als senyals que es renovaran, bàsicament són
els situats a les carreteres C-15, C-15b, C-31 i C-246a.

En nom del PSC, el diputat Roberto Labandera, portaveu sectorial de
política territorial socialista al Parlament, ha valorat que aquesta mesura era inajornable, ja que el sistema de senyalització a la comarca del Garraf pateix d’un dèficit endèmic. Segons Labandera, això respon també a la complexa situació competencial heretada de la xarxa viària catalana, que caldrà resoldre aviat. De fet, el Govern ja
treballa en un Pla d’ Infrastructures per a la mobilitat que pretén
atendre, entre d’altres aspectes, la modernització i la millora de la xarxa i aplicar un nou model per a la seva gestió.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local