La línia R2 Sud, entre Sitges i Garraf, en obres, a vista de dron. ACN
ACN |
Sitges
20-03-2026 09:27
L'ACN ha captat imatges amb dron de les obres que han començat aquest dilluns a la línia R2 Sud de Rodalies entre Sitges i Garraf. Les imatges mostren la proximitat de la infraestructura ferroviària amb el mar, la bellesa paisatgística de la zona i les tasques dels operaris d'Adif, que es preveu que intervinguin en un túnel, dos viaductes i un pas inferior per reforçar la infraestructura. Les obres al túnel del Garraf obliguen des de dilluns a modificar el servei al corredor sud de Rodalies i Regionals durant un període previst d’entre tres i quatre mesos. Durant aquest temps, la circulació transcorrerà per via única entre les estacions de Sitges i Garraf. S'ha establert un pla alternatiu amb autobusos per complementar el servei.
Les actuacions al túnel del Garraf ja estaven planificades abans de la crisi de Rodalies i inclouen intervencions en un túnel, dos viaductes i un pas inferior amb l’objectiu de reforçar l’estructura i millorar la protecció de les instal·lacions.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




