Flash

Cubelles també crea el Servei d'Atenció als Afectats als Aiguats

L'oficina es troba a les dependències de l'Ajuntament de Cubelles

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

D'aquesta manera i a través de l'Oficina de Participació i Informació Ciutadana (OPIC), s'ha posat en funcionament el Servei d'Atenció als Afectats pels Aiguats, per canalitzar totes les reclamacions arran de les pluges del passat diumenge 25 de setembre.

Segons ha informat l'Ajuntament, en el cas que es vulgui fer una reclamació per danys a persones i/o béns, sobre els quals recau la cobertura del Consorci de Compensació d’Assegurances, sempre que no estiguin coberts per una pòlissa privada d’assegurances, s'haurà d'aportar la documentació següent:
1. Fotocòpia del DNI/NIF del perceptor de la indemnització.
2. Fotocòpia de les condicions particulars i generals de la pòlissa d’assegurances (individual o col·lectiva) i de tots els seus apèndixs o suplements.
3. Fotocòpia del darrer rebut de pagament de la pòlissa d’assegurances, vigent a data del sinistre.
4. Dades bancàries (. de compte corrent).
5. Fotografies dels danys materials soferts.

Aquesta documentació es podrà presentar a la Delegació Regional del Consorci, carrer Mallorca, 214, esc. A, sisè. 08008 Barcelona (902 22 26 65); a les oficines de la pròpia companyia a la qual es va contractar l’assegurança; i a l’Ajuntament de Cubelles. El Servei d'Atenció als Afectats als Aiguats es troba a la plaça de la Vila i funciona de dilluns a divendres, en horari de 10,00 a 14,00 hores.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local