Flash

Trobada internacional de Seat 600 a Vilanova

L'exposició dels emblemàtics cotxes es farà dissabte al migdia a l'esplanada de Ribes Roges, tot i que la trobada es farà durant tot el cap de setmana a la ciutat. Es calcula que hi participaran uns 400 cotxes que sortiran de Reus a les 8 del matí del dissabte, recorreran les poblacions de Tarragona, Altafulla, Torredembarra, El Vendrell, Calafell, Segur de Calafell, Cunit, Cubelles i arribaran a Vilanova i la Geltrú a les dos quarts d'una.

La tarda de dissabte és previst que els participants aprofitin per visitar la ciutat i els museus del Ferrocarril i Víctor Balaguer. Diumenge sortiran en direcció a Reus, passant per Castellet i la Gornal, l'Arboç, Llorenç del Penedès, la Bisbal del Penedès, Rodonyà, Alcover, La Selva del Camp i Reus.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local