Flash

El radar que ha de controlar la velocitat a Vilanova ha arribat aquesta setmana

La policia local el posarà en funcionament a partir del proper cap de setmana

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La policia local començarà a controlar per radar la velocitat dels vehicles a finals de la setmana vinent. En una primera fase, els agents de la policia no sancionaran econòmicament als conductors que excedeixin dels límits de velocitat, sinó que simplement els hi faran saber que circulen a més velocitat de l'acceptada.

Després d'uns quinze dies amb aquesta metodologia, la policia local efectuarà una segona fase provisional amb controls de velocitat senyalitzant clarament que en aquella via s'està treballant amb el radar. I és que des del govern local s'insisteix en remarcar que la voluntat és la de reduir els excessos de velocitat al terme municipal i no la de recaptar diners amb les multes.

Passades aquestes setmanes inicials, la policia local realitzarà els controls de velocitat per radar amb normalitat i alternant de vies, sense alertar prèviament als conductors.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local