VD |
23-10-2005 22:23
Un home de 39 anys d'edat va morir atropellat dissabte al matí a Castelldefels quan intentava creuar les vies a l'estació de Renfe. L'home va creuar la via a uns 500 metres de l'estació, però el comboi que venia de Vilanova el va envestir.
L'accident va provocar dissabte importants retards en la linia 2 de Renfe, que cobreix el trajecte entre Sant Vicenç i Vilanova-Maçanet. Segons la informació que ha donat la companyia ferroviària, els trens de llarg recorregut van fer una ruta alternativa i van ser desviats per la línia de Vilafranca del Penedès. Pel que fa al servei de rodalies, els retards van ser d'una mitjana de vint minuts, segons fonts de Renfe.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




