Flash

Ensurt a la cuina d'una pizzeria del carrer Jardí de Vilanova

Panoramica de la ciutat on es podia veure la columna de fum. fdg/iolanda serrano

Panoramica de la ciutat on es podia veure la columna de fum. fdg/iolanda serrano

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Tres dotacions dels bombers s'han desplaçat aquest dissabte a la tarda fins a una pizzeria situada al carrer Jardí número 7 de Vilanova i la Geltrú. Havien rebut l'avís per un incendi a la cuina del restaurant, que ha quedat totalment calcinada per l'efecte de les flames i el fum.

Finalment, el foc, que s'ha iniciat per una paella a la cuina, no ha provocat danys personals a l'establiment, tot i que s'han comptabilitzat diversos danys materials al local. El foc ha estat controlat fàcilment pels bombers, encara que l'interior de la cuina ha quedat totalment cremat i els gots i articles de la cuina han quedat detruïts pel foc. El succés ha provocat certa alarma entre els veïns dels centre de la ciutat, tot i que no ha estat necessari dessallotjar a ningú, ni tan sols l'habitatge que hi ha a sobre de la pizzera.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local