Arcadi Garriga interpret de l'obra. fdg/carles castro
VD |
01-11-2005 22:37
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest novembre hi actuarà la Companyia de Toni Albà, amb lespectacle Tot serà per a bé. La venda dentrades es farà el dissabte, de set a nou del vespre, i diumenge, de cinc a sis de la tarda, a les taquilles del Círcol Catòlic.
Toni Albà ha dirigit i produït aquesta obra interpretada per Arcadi Garriga, que sadreça a tot tipus de públic i pensada especialment per als majors de cinc anys.
Lactor es transforma en un constructor de guitarres que va de poble en poble per plantar la seva parada a la plaça. A tots aquells que el vulguin escoltar, el luthier explicarà un munt dhistòries que li han passat mentre travessava un país en guerra. És una història dolça explicada amb humor i cançons.
El grup local de la Xarxa dEspectacles Infantils i Juvenils sha creat aquesta temporada, dins del Círcol Catòlic, per reforçar la programació de teatre per a nens. A loctubre es va fer la presentació del grup local amb la cercavila de Sambatuqué i lespectacle Peter Pan del Centre de Titelles de Lleida amb una excellent acollida per part del públic.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!