Flash

Més talls de trànsit per obres a Vilanova

D'altra banda, des de dilluns vinent fins el dia 21 no es podrà circular pel carrer del Recreo fins a la cruïlla amb la rambla de Salvador Samà, per obres de canalització d'una línia de telecomunicacions. Aquesta mateixa obra afectarà la circulació del carrer del Vapor, que a partir del 21 de novembre i fins el 2 de desembre s'habilitarà en el sentit contrari de circulació, amb accés al mercat municipal del centre i sortida pel carrer de Lleida i de Francesc Macià per als camions.

Aquest canvi de circulació es produirà com a conseqüència del tall de trànsit al carrer de Josep Llanza, on també s'ha de fer la canalització d'aquesta línia de telecomunicacions.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local