VD |
09-11-2005 23:14
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Per aquest motiu, la mateixa junta de la Fac ha proposat que en la propera reunió, que tindrà lloc daquí a 15 dies, les entitats que ho vulguin nomenin un representant amb lobjectiu de formar un grup de treball. Es tractaria que aquest grup de persones vinculades a diferents entitats sencarregués, de manera puntual i en principi només per a aquest any, de lorganització daquest emblemàtic acte de Carnaval. I és que des de la Fac sespera que de cara a properes edicions les entitats tornin a agafar el relleu de lorganització de lArrivo.
Amb tot, i en cas que les entitats tampoc aportin cap voluntari per a formar part daquest grup de treball de lArrivo, podria donar-se el cas que la Fac hagués dassumir, com ja va fer lany passat amb lEnterro, la seva organització. Precisament, dentre molts altres temes tractats a lassemblea dentitats de Carnaval, dues entitats van donar a conèixer la seva voluntat dorganitzar lEnterro.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!