VD |
03-02-2006 00:05
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L'ADEG dóna suport als promotors de l'equip Dakartina, format per pilots, mecànics i assistents experts en l'alta competició i encapçalat per Josep Ballart.
El finançament del projecte depén del patrocini d'empreses bàsicament locals que vulguin fer arribar la seva marca fins al mític Llac Rosa. Les possibilitats econòmiques d'implicar-se en aquest projecte són molt diverses, algunes més assequibles, altres més agosarades, totes igualment necessàries. Fins i tot, hi ha la possibilitat d'acompanyar l'equip per terres del Marroc i Mauritània.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!