VD |
07-02-2006 22:45
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest estudi que serà presentat pròximament al teixit empresarial i als delegats sindicals de lAlt Penedès, analitza les pràctiques de contractació dels recursos humans en les empreses de les ciutats de lEix Diagonal, des de la perspectiva de gènere, fonamentalment en aquells àmbits ocupacionals masculinitzats. També es presentarà la imatge emblemàtica que sutilitzarà per a la campanya de sensibilització que preveu el projecte Igualem.
Per altra banda, com és habitual, la MIL es dedicarà a lintercanvi dinformació entre els agents del territori en totes les temàtiques vinculades a la promoció de la igualtat doportunitats entre homes i dones en el món del treball.
Les Meses per a la Igualtat Laboral (MIL) estan concebudes com a plataformes de concertació dinformació que actuen com a element articulador entre els agents executors del projecte i els agents del territori. Aquestes meses seran un espai dassessorament i consulta en relació amb les accions del projecte Igualem, i a la vegada, poden esdevenir fòrums territorials de reflexió i debat centrats en les diverses temàtiques que tenen relació amb el foment de la igualtat de gènere en el mercat de treball.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!