Flash

Floreix la Reina del Carnaval de Sitges

Presentació del Reina del Carnaval de Sitges 2006 a la Fragata. fdg/rita lamsdorff

Presentació del Reina del Carnaval de Sitges 2006 a la Fragata. fdg/rita lamsdorff

Un llarg espectacle de música i ball va donar la benvinguda a la reina del carnaval de Sitges, una nimfa primaveral que va presentar-se al municipi de mans de l'entitat Carnavàlia. La reina i el rei d'quest any són la nit i el dia. Mentre la primera vol ser la dolçor d'un bombó, el segon va presentar-se a Sitges de forma agressiva i provocadora.

Però el carnaval és una festa de contrastos i a Sitges no podia ser menys. Per primer cop, aquest any el rei del carnaval ha assistit a la presentació de la reina, que habitualment arribava la setmana abans de l'Arribo.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local