VD |
Vilanova i la Geltrú
24-03-2006
| Actualitzat 19-07-2020 10:55
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La Policía Nacional de Vilanova està investigant una ludoteca del barri de Sant Joan per un presumpte cas de maltractaments. Els pares d'un dels menors que acudeixen diàriament al centre han presentat una denúncia contra la responsable assegurant que existeix un vídeo que recull els maltractaments i que ha estat gravat per una de les monitores. De moment, la policia i les autoritats municipals prenen amb molta cautela el succés, que ahir es destapava a les portes de la ludoteca, al carrer Xoriguer. Asseguren que entre la monitora que suposadament ha gravat el vídeo i la directora de la ludoteca existeixen problemes laborals i no es descarta que la gravació sigui una revenja contra la responsable del centre.
Malgrat això, la realitat és que uns pares ja han presentat la primera denúncia i que les famílies es van negar ahir a portar els seus fills al centre després que moltes d'elles haguessin visionat el video el dia abans. De fet, la ludoteca va estar tancada ahir durant tot el dia, perquè a primera hora del matí els pares que coneixien aquests suposat succés van esperar a la resta de famílies per explicar-los-hi l'existència d'aquesta gravació. La directora no va arribar a entrar a la ludoteca en veure la crispació dels pares a la porta, on lesperaven per rebre una explicació.
Segons han informat altres centres homologats de la ciutat, alguns pares ja han matriculat els seus fills en altres llars dinfants privades arran del succés, ja que la majoria utilitzaven aquesta ludoteca en substitució duna guarderia convencional. Algunes famílies també van manifestarahir la seva intenció de posar en coneixement de la fiscalia de menors el cas.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!