Flash

El govern de Vilanova prepara una nova ordenança sobre l'ús de l'aigua

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El regidor Jordi Valls ha explicat que l'Ajuntament intenta buscar amb aquesta iniciativa un ús més racional de l'aigua a la ciutat. I les dependències municipals són les primeres que començaran a mostrar que és possible un altre cultura de l'aigua.

Segons ha explicat el regidor, el departament repartirà als edificis municipals airejadors per a les aixetes, per permeten reduir el consum d'aigua, i limitadors de descàrregues dels sanitaris. Igualment, l'Ajuntament distribuirà aquests airejadors entre les escoles que ho sol·licitin i que acompanyin la petició d'un programa de sensibilització sobre l'ús de l'aigua entre els seus alumnes.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local