VD |
24-04-2006 00:40
Els microcrèdits que oferirà lObra Social de La Caixa facilita que aquelles persones que no poden accedir als préstecs tradicionals puguin tenir un capital inicial per al seu projecte econòmic. Per als microcrèdits no es demana garantia ni aval patrimonial, sinó que la concessió es fonamenta en la solidesa del projecte i la confiança personal. Limport daquests microcrèdits és dentre 8.000 i 15.000 euros, amb un interès fix del 5,5% i que es poden anar tornant en quatre anys.
Lacord entre lAjuntament i La Caixa farà que ladministració municipal examini el projecte i la seva viabilitat, abans de recomanar-lo a lentitat financera. Les persones que vulguin optar a un daquests crèdits shauran de posar en contacte amb la regidoria de Promoció Econòmica, qui els guiarà respecte la viabilitat econòmica de la seva idea. Si lAjuntament considera que la proposta pot ser rendible, avalarà el cas davant de La Caixa per donar una primera ajuda a les persones emprenedores de Sitges. Es calcula que el 70% dels beneficiaris són dones i un 26% són immigrants.
Cada microcrèdit genera una ocupació de 2,5 llocs de treball i des del 2000 ja shan atorgat 2 milions 100.000 euros per a 159 experiències com les que ara es podran cobrir a Sitges.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




