Prop d'un miler de persones van participar aquest any a la diada de la Bicicleta. fdg/miquel vall
VD |
09-05-2006 08:08
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Les disfresses més originals i els guarniments més divertits van protagonitzar la jornada de diumenge, ja que a més de la participació a la diada de la Bicicleta, els organitzadors també premien la posada en escena més simpàtica.
La concentració va sortir de la plaça del Mercat a dos quarts donze del matí i, després de rebre la benedicció a les portes de l'església, els participants van seguir el seu recorregut pels carrers més cèntrics del municipi, que aquest any passat pel passeig de la Mediterrània fins arribar al parc de la Mota de St Pere.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!