Interior del Cau Ferrat de Sitges. fdg/ c. castro
VD |
28-05-2006 23:47
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
La celebració de l´Any Rusiñol ha motivat en part l´acceleració d´aquest procés per a què el Cau Ferrat, l´antiga casa d´en Santiago Rusiñol, gaudeixi durant la celebració del 75è aniversari de la mort de l´artista.
La darrera intervenció important al Museu va ser a mitjans dels anys 80, malgrat que el 1994 es va realitzar un projecte de restauració que no es va portar a terme.
Després d´aquesta llarga aturada en els treballs de restauració, enguany s´ha posat marxa un programa de millora, de rehabilitació i començarà a donar els seus primers fruits dintre d´uns mesos, en el marc d´un ampli projecte de rehabilitació d´espais culturals.
Al marge del Cau Ferrat, Fogué, acompanyat de l´alcalde Jordi Baijet i del diputat i regidor Rafael Roig, va visitar la bugaderia industrial de la Fundació Omega, un projecte que la Diputació s´havia compromès a visitar amb la voluntat de donar un cop de mà per consolidar-lo, donat el seu caràcter social i d´inserció laboral. A més a més, la comitiva també es va acostar fins a les instal·lacions de Can Falç per veure el seu estat.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!