VD |
05-06-2006 22:49
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El recital va mostrar alguns dels versos més coneguts de Joan Roís de Corella, Guillem de Berguedà, Jordi de Sant Jordi, Àusies March i daltres autors anònims, que van tenir un gran ressò en aquella època i que constitueixen noms propis de la poesia medieval catalana i universal.
Lacte va estar precedit per una introducció que va realitzar la presidenta del Grup dEstudis Sitgetans Marisa Marsal, qui va fer un repàs de la literatura medieval i de la seva influència sobre les temàtiques i els continguts de la literatura catalana.
La intervenció de Joan Duran, Àngels Parés, Xavier Miret, Celia Sánchez-Mustich i Anna Mataró va estar amenitzada per un concert musical, en el que es van interpretar romanços medievals, a càrrec de Tòfol Cabeza (acordió diatònic), Maria Gilabert (guitarra) i Joana Fort (veu).
Els actes de celebració dels 700 anys de larribada de Bernat de Fonollar a Sitges continuaran el proper mes doctubre amb un Congrés sobre la figura del viceprocurador general del rei Jaume II i castlà de Tivissa i de Selma.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!