Flash

Segona sessió de les Serenates al castell de la Geltrú

El grup Aufgang al castell de la Geltrú. fdg/rita lamsdorff

El grup Aufgang al castell de la Geltrú. fdg/rita lamsdorff

La formació, integrada per Francesco Tristanto Schlimé (Luxemburg, 1981) i Rami Khalifé (Beirut 1981), va mostrar al públic assistent dos talents avantatjats de la Juilliard School de Nova York. Schlimé i Khalimé confronten la música clàssica amb el jazz i ofereixen diversos duets pianístics comptant amb la col·laboració de baixistes o percussionistes.

Divendres a la nit van improvisar amb Aymeric Westrich, un dels talents de l'escena electrònica francesa. Aufgang va desenvolupar un llenguatge singular, que va sorprendre i entusiasmar a la majoria dels assistents.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local