Flash

Sitges ofereix el programa ILO-SER 4 de suport a les iniciatives del sector dels serveis a les persones

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquesta és la tercera edició que l’Ajuntament de Sitges participa en aquest programa, coordinat per la Diputació de Barcelona a traves de les àrees de Promoció Econòmica i de Benestar Social, i subvencionat pel Fons Social Europeu.

L’anterior edició va comptar amb la participació de 34 persones amb una inserció laboral del 65%. Durant el programa els alumnes van fer diversos cursos de formació com el de monitor de lleure, de treballador familiar, d’informàtica i de recerca de feina, i un total de 20 persones van realitzar les seves pràctiques.

Els destinataris directes d’ILO-SER són persones majors de 16 anys, en situació d’atur i inscrites com a demandants d’ocupació en les OTG corresponents, amb disponibilitat per a treballar en el sector professional de la provisió de serveis a les persones, especialment dones, joves, persones immigrades i persones amb especials dificultats d’inserció.

Per tal d’assolir aquests objectius, el programa s’articula al voltant de 5 mòduls: Motivació-Orientació, Formació, Pràctiques Laborals, Creació d’Empreses i Derivació i Inserció. Un dels principals atractius del programa és que els participants en el programa poden fer el seu itinerari, escollint la formació i el tipus pràctiques de treball que més els interessi dins del sector.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local