VD |
26-06-2006 23:13
Aquestes vigilàncies formen part del programa d'inspecció municipal de consum que el Servei de Salut Pública i Consum de la Diputació de Barcelona ofereix als 200 ajuntaments de la província que estan adherits al conveni Xarxa Local i Consum. L'objectiu principal és collaborar amb els ajuntaments per informar i assessorar als agents econòmics del mercat i defensar així els drets dels consumidors i usuaris. Amb aquesta iniciativa es vol comprovar i controlar que els productes i serveis que s'ofereixen als ciutadans s'adeqüin a la normativa vigent.
Les inspeccions poden ser de dos tipus; una per denúncia pública o particular que assumeix el propi ajuntament i una altra per programació anual que els ajuntaments fan amb collaboració amb la Diputació de Barcelona.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




