Flash

El presumpte conductor suïcida de Cubelles declara que es volia 'tirar per les Costes del Garraf'

L'home va decidir suïcidar-se després del naixement del seu fill perquè 'no volia que tingués un pare toxicòman'

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La fiscalia ha demanat 12 anys de presó per l'acusat d'un delicte d'homicidi imprudent, un altre de robatori i dos delictes més per la seguretat del trànsit, mentre que les acusacions particulars eleven aquesta petició fins als 27 anys. L'home, de 39 anys, ha declarat davant del jutge que no tenia intenció de provocar el xoc frontal que va costar-li la vida a un jove de 24 anys i al·lega que va envair el carril contrari per accident a causa del consum de drogues.

Davant del tribunal, l'acusat ha explicat el seu passat toxicòman i que aquesta era la causa per la qual havia decidit treure's la vida després de conèixer el seu fill. Per això quan va néixer el nadó es va tancar en una habitació de l'Hotel Princesa Sofía de Barcelona i es va prendre un centenar de tranquil·litzants, dos grams d'heroïna, cinc de cocaïna i alcohol, amb la finalitat d'acabar amb la seva vida perquè no volia que el seu fill tingués un pare politoxicòman.

Quan va sortir de l'hotel, volia tirar-se per les costes del Garraf amb el cotxe que li havia deixat un amic, segons ha explicat durant el judici. Però es va sentir desorientat i va acabar a la N-II, on el cotxe es va quedar sense bateria. L'acusat va aprofitar que un altre conductor s'havia aturat per ajudar-lo i li va robar el vehicle, que va ser el que va xocar frontalment amb l'altre turisme a Cubelles.

L'acusat ha assegurat que no recorda el que va passar a Cubelles, però que ell "no volia fer mal a ningú". De fet, la fiscalia i la defensa consideren que el xoc mortal va passar per accident, ja que l'acusat no controlava el vehicle per la gran quantitat de drogues i fàrmacs que havia consumit. La defensa ha demanat l'absolució al·legant un transtorn mental. Però les acusacions particulars mantenen que l'acusat va envair el carril contrari de la carretera amb els llums apagats, en cinquena marxa i sense cinturó, amb el propòsit de provocar el xoc.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local