VD |
05-07-2006 19:50
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Un jove de 25 anys ha mort en un altre accident de trànsit a la carretera C-15. El xoc mortal s'ha produït al terme municipal de Canyelles i en ell s'han vist implicats un camió i una furgoneta.
L'accident mortal va tenir lloc dimarts a les quatre de la tarda, a l'alçada del quilòmetre 11 de la carretera que uneix Vilanova i Vilafranca. El conductor de la furgoneta, Bamou N, nascut al Marroc, va morir a l'acte. Segons han informat els Mossos d'Esquadra, el conductor de l'altre vehicle ha resultat ferit, però el seu pronòstic reservat.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!