Flash

Unes dues mil persones ballen al ritme d'M-Clan a Cubelles

El grup M-Clan en plena actuació a Cubelles. fdg/marcel fabra

El grup M-Clan en plena actuació a Cubelles. fdg/marcel fabra

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Les portes del camp del futbol de Cubelles van veure passar a fans de totes les edats que abans de veure a M-Clan van assistir a l’actuació de Milk, un grup comarcal encapçalat pel col•laborador de l’emissora municipal, Marc Sànchez, autor i intèrpret de la cançó dels 25 anys de Ràdio Cubelles que va ser interpretada just avanç de començar el concert de la banda murciana.

"Carolina" no va faltar a la cita a Cubelles, on M-Clan va presentar el seu nou treball discogràfic "Retrovisión 1995-2006", que de fet repassa la seva exitosa trajectòria musical. En acabar l'actuació dels murcians, el torn va ser pels grups locals Marc Bukowski, Half Time i Soloclub de l’Associació juvenil-musical FreeRock, que van acabar d’arrodonir la festa fins les 4 de la matinada.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local