Flash

Les pluges arriben amb força al Garraf

Els bombers van fer 18 sortides a Sitges i 12 a Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Les pluges han arribat finalment a la comarca del Garraf amb molta força i provocat diversos desperfectes per l'acumulacií d'aigua. La pluja també va deslluir les festes majors que se celebraven aquests dies a la comarca.

Els bombers van fer 18 sortides a Sitges i 12 a Vilanova arran de les pluges de la jornada de dimarts. Els agents han hagut d’atendre emergències relacionades amb l’acumulació d’aigua a la via pública, a terrasses i a sostres, han hagut de fer esgotaments d’aigua a baixos de cases, garatges, locals i en algun forat de l’ascensor, i també han retirat arbres, o bé alguna branca, que havia caigut o estava a punt de caure. A més, també s’ha ajudat a algun vehicle que havia quedat embarrancat a alguna zona amb acumulació d’aigua.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local