Flash

La setmana vinent arriba a Sitges el Bus Estiu Cívic

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquesta és una acció pensada per a un context recreatiu i d’acollida turística que la Generalitat de Catalunya ha posat a disposició d’aquells municipis que, com Sitges, tenen interès en implementar actuacions per a la millora de la convivència i el civisme en l’espai públic.

En municipis turístics com el nostre i en plena temporada estival poden sorgir dificultats relacionades amb la convivència. El projecte Bus Estiu Cívic promou accions útils en aquesta direcció. El bus presenta gràficament escenes quotidianes d’un dia i d’una nit de vacances en les quals la gent ha de reconèixer qui col·labora i qui no col·labora a la convivència i a la bona imatge. Els participants han d’identificar diverses situacions cíviques i incíviques (utilitzant el carnet de joc i, si juguen correctament, els monitors els hi donen un obsequi de record).

El joc del Bus Estiu Cívic serà una bona experiència per treballar de manera lúdica els comportaments i els valors cívics en un context vacacional i complementar la campanya de civisme endegada recentment pel govern municipal. La voluntat de l’Ajuntament és que aquesta activitat ajudi a tothom, tant sitgetans com visitants, a entendre que la qualitat dels serveis i dels espais de la vila depenen de la seva utilització cívica.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local