Flash

La Fragata acollirà el proper 10 de setembre la primera edició del Sitges Stock, una fira de liquidacions de final de temporada

Aquesta activitat, de característiques similars a les que s’organitzen en d’altres municipis, trasllada per un dia les botigues de Sitges al carrer, per la qual cosa aquestes posaran a la venda els productes de la temporada d’estiu que no s’han venut a les rebaixes, a preus encara més competitius.

El Sitges Stock estarà obert al públic des de les 11:00 fins a les 20:30 hores, i neix amb l’objectiu de portar a terme una fira de liquidacions al final de cada temporada d’estiu, però sense descartar la possibilitat d’ampliar-la amb una altra edició a finals de la temporada d’hivern, tot just després de les rebaixes de gener.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local